wtorek, 5 lutego 2013

Marchewka z groszkiem

Marchewka z groszkiem

Moja zmora z dzieciństwa !
Teraz bardzo często robię ją mojemu maluszkowi.
Klasyczny dodatek do obiadu.

Składniki : 4 marchewki, 1 szklanka mrożonego groszku, 1 łyżka masła, 1 łyżeczka cukru, szczypta soli, 1 łyżka mąki.

 Przygotowanie : Marchewkę obierz i pokrój na kostkę. Wrzuć do garnka i wsyp groszek. Całość zalej wodą tak aby lekko przykryła marchewkę. Dodaj masło, sól i cukier. Gotuj około 10 minut. Mąkę wymieszaj w kubku z niewielką ilością wody i wlej do marchewki. Gotuj parę minut.

2 komentarze:

  1. Ja zawsze uwielbiałam! U babci do obiadu podawana była zawsze i tak już zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam złe wspomnienia z tym daniem z dzieciństwa ale na tym zdjęciu wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Print