wtorek, 11 grudnia 2012

Puszyste racuchy bez drożdży

Puszyste racuchy bez drożdży

Sekret tak puszystych racuchów polega 
na ubiciu puszystego kremu z jajek i cukru.
Czyli prosto, szybko i bardzo smakowicie !

Składniki : 
  • 1 jajko, 
  • 3 łyżki cukru,
  • 1 szklanka mleka,
  •  2 szklanki mąki, 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 
  • cukier, 
  • olej do smażenia.

Przygotowanie : 

Do miski wbij jajko i dodaj cukier. Ubij na puszystą masę. Dodawaj partia mi mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i mleko. Całość delikatnie wymieszaj. Jabłko obierz ze skórki i pokrój na plasterki. Wrzuć do ciasta. Smaż niewielkie porcje na rozgrzanym oleju na patelni. 


56 komentarzy:

  1. właśnie zrobiłam :) są pyszne :D mam nadzieje, że jutro będą smakowały równie dobrze, bo chcę je zabrać do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)

      Racuszki rzeczywiście są wyjątkowo pyszne :)

      Usuń
  2. Wow, taakie puszyste i bez drożdży! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu pani przepisy.http://nk.pl/#profile/36627555/gallery#!q?album=11&photoviewer=[33429392,2953]

    OdpowiedzUsuń
  4. A MI WYSZLY TAKIE TWARDE :( CZY TO WINA ZE NIE DALAM PROSZKU DO PIECZENIA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogło tak być, bo proszek spulchnia

      Usuń
  5. Wlasnie zrobilam, na amerykanskich productach (jestem w Chicago) i tez puszyste wyszly! Dziekuje za przepis. Dalam banaby zamiast jablek dla urozmaicenia - Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo , że smakowało.
      Z bananami musi być piszne. Bede musiała spróbować.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. ile sztuk wychodzi z tego przepisu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytko zależy jakiej wielkości będą racuszki.
      Takich średnich wyszlo mi około 10 sztuk.
      Pozdrawiam cieło :)

      Usuń
  7. moje wyszły przepysznie! Dziękuję za przepis!!! Idę robić je dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanko czy do tych racuszków można dodac serek ricotta ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ze tak, będą kremowe.
      Tylko proszę nie zapomnie ubic jajka z cukrem :)

      Usuń
  9. Wyglądają pyszne :D
    , Mam pytanko : czy jak dodam zamiast jabłek dżem to też bedzie smaczne czy raczej nie za bardzo? Lub czy bym mogła nic nie dodac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło, jeszcze nigdy nie przygotowywałam placuszków z dżemem w cieście :)
      Ale można spróbować odlać trochę ciasta ( na 1-2 placuszki)i dodać łyżeczkę dżemu.
      Zamiast jabłek można doda np. banany, jagody lub upiec suche.
      Pozdrawiam ciepło i czekam na wiadomość z ewentualnym dżemem :)

      Usuń
  10. Witam serdecznie, ja właśnie skończyłam robić racuchy, dodałam truskawki. Dziękuję za prosty, szybki i przepyszny przepis:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jagodowo - truskawkowe ! o Matko ! Pyszne to mało powiedziane !

    Dziękuje za przepis ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Bardzo się cieszę że smakowało. Zachęcam do dodania zdjęcia na tablicę fb Anyzkowo :)

      o ile coś zostało :P

      https://www.facebook.com/pages/Any%C5%BCkowo/338319526199677

      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. To jest... PRZEPYSZNE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej porcji wychodzi ile racuszków? serdecznie proszę o szybką odpowiedź , oraz gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam ciepło,
    wszytsko zależy jakie duże będa Twoje porcje.
    U mnie wyszło ok 10 - 12 szt - nakłądałam łużka stołowa duża :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. witam, zrobiłam bez owoców, są wspaniałe! Lepsze niż drożdżowe. U mnie się je z dżemem wiśniowym lub jabłkowym, śliwkowym albo tylko posypane cukrem pudrem. Dzięki za przepis! Drożdże idą na odstawkę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam z brzoskwiniami, polałam trochę toffi i jeszcze tylko brakuje bitej śmietany żeby smakowały jak gofry które jadłam ostatnio. Smak prawdziwych racuchów to to nie jest ale są pyszne :) i szybko się je robi więc duży plus. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm pycha! piękny smak dzieciństwa :) wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Racuszki wyszły bardzo dobre. W sam raz na piątkowe śniadanko. Dziękuję bardzo za udostępnienie tak prostego i łatwego do wykonania przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! czy białko i żółtko mamy miksować osobno? prosze o szybką odpowiedź z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, czy można użyć zsiadłego mleka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      wydaje mi się że zsiadłe mleko jest trochę gęstsze od zwykłego i chyba trzeba go dac troszkę wiecej. Ciasto powinno by gęste.

      pozdrawiam, Ewelina

      Usuń
    2. Zrobiłam na zsiadłym mleku i na zwykłym, wyszły dobre ale na zwykłym zdecydowanie lepsze i bardziej puszyste. Super przepis :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. bardzo się cieszę że smakowały :)

      Usuń
  21. chętnie sprubuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi wszelkie racuszki bez drozdzy wychodza mokre w srodku. Czy ktos moze wie, co robie zle? Z gory serdecznie dziekuje! Wszystkiego naj w Nowym Roku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy jajko ma być ciepłe czy prosto z lodówki ?

    OdpowiedzUsuń
  25. wlasnie je upieklam....... zarabiste sa :) pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szybkie i pyszne właśnie zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli cos CI zostało to zachęcam do wrzucania zdjęci na Fb Anyżkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepis superowy,juz probowalam tyle przepisow,ale zaden nie byl tak rewelacyjny.Polecam,naprawde polecam,pycha hhmmm...
    Dziekuje za super przepis!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda. Faktycznie rewelacyjny przepis, racuchy pulchne mi wyszły jak nigdy przedtem. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  30. robiłem je pierwszy raz w życiu (64 l) i wyszły fantastyczne zmniejszyłem tylko cukier do 1 łyżki i dodałem torebkę cukru waniliowego puszyste smaczne rewelacyjne dziękuję i smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czemu mi wyszły takie płaskie a na obrasku takie fajne grube :(

    OdpowiedzUsuń
  32. zrobilam pierwszy raz racuszki i wyszly ekstra pychotka mojemu synkowi smakuja to najwazniejsze:))nio i dla calej rodzinki polecam przepisik:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you for the post. Being the owner of an online biker ecommerce shop,
    I found it helpful to read your ideas about this issue.
    Please keep up the great work.

    Also visit my page: textile motorcycle jackets for men

    OdpowiedzUsuń
  34. Są super, naprawdę puszyste.
    Podałam je z musem jabłkowym i bitą śmietaną.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja robiłam z sezonowymi owocami- rabarbarem i truskawkami. Muszę przyznać że połączenie tych dwóch smaków wyszło genialnie, a do tego były takie puszyste jak nigdy wcześniej :) Dzięki za super przepis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Print