środa, 20 lutego 2013

Kotlety jajeczne z pieczarkami

Kotlety jajeczne z pieczarkami

Nietrudny a pyszny obiad.
Wszystkim domownikom z pewnością będzie smakować.
Kotleciki jajeczne możesz przygotować z pieczarkami lub szynką.
Polecam ! 

Składniki : 6 jajek, garść żółtego startego sera, 1 cebula, 8 szt pieczarek, sól pieprz, bułka tarta, tłuszcz do smażenia, 2 łyżki masła.

Przygotowanie: Ugotuj na twardo 5 jajek, ostudź. Na patelni rozpuść masło i podsmaż pokrojone pieczarki z cebulą. Ostudzone jajka zetrzyj na tarce o najmniejszych oczkach , dodaj pokrojoną surowe jajko, żółty ser i podsmażone pieczarki. Dopraw solą i pieprzem. Delikatnie wymieszaj tak aby powstała masa. Formuj kotleciki, obtocz w bułce tartej i smaż na złoty kolor. 
 
 

17 komentarzy:

  1. Un repas très bien équilibré le idéal pour la santé.

    Bisous

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak dzieciństwa! Od lat mam ochotę na te kotleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych bezmięsnych obiadów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowity pomysł, chyba zaserwuje sobie takie kotlety na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, wyglądają zupełnie jak mielone :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie ostatnio miałam straszną ochotę na jajeczne kotleciki, chyba czas zabrać się do pracy ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kotlety jajeczne, a dodatek pieczarek to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie kotleciki, są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dobrze, że mi o nich przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zjadłabym teraz takiego kotlecika ;) Akurat mam nadmiar jajek w domu, więc chyba jutro sobię zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale z czym to się je? same ? z czym ty podajesz na obiad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie podaje na obiad, np mój mały lubi je jeść z ketchupem :P
      Ale zawsze podaje mu dodatkowo buraczki czy fasolkę albo brokuła.
      Natomiast mój maż z kotletów które zostają robi sobie np na kolacje takie "hamburgery"
      W każdy zestawieniu są pyszne :)

      Usuń
  12. Twoje kotleciki będą dzisiaj u mnie na obiad:) Zabieram się do pracy! Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zrobie, a co! Zastanawiam sie jednak czy nie dodac szynki zamiast pieczarek bo do warzywnikaka mam kawałek drogi... Ach te lenistwo :-)

    OdpowiedzUsuń

Print