środa, 18 grudnia 2013

Winogrona z cynamonowym jogurtem

Winogrona z cynamonowym jogurtem  
 

Czy też czujecie, że zbliżają się święta? Ja zdecydowanie tak, dlatego dzisiaj chciałabym Wam zaproponować wyjątkowy, bo świąteczny, przepis na śniadanie. Mam nadzieję, że spodoba Wam się też moja belVitowa choinka. Przygotowałam ją po zjedzeniu mojej porcji śniadania, gdy udzieliła mi się świąteczna energia. Ciasteczkowe kompozycje w trakcie świąt są szczególnie mile widziane!

Składniki:

  • 100g gęstego jogurtu
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • białe winogrona
  • 4 ciastka belvita Orzechy + czekolada

Przygotowanie:

Jedno ciastko pokrusz i włóż do szklanki na dno. Jogurt wymieszaj z cynamonem. Wlej na ciastka. Na górze ułóż winogrona. Śniadanie podawaj z pozostałymi 3 ciastkami belVita.

Po zjedzeniu zbilansowanego śniadania z ciastkami belVita węglowodany są stopniowo uwalniane do organizmu przez 4 godziny i dają nam energię na dobry początek dnia. Ponadto ciastka zawierają witaminy takie jak B6, B1, B3 oraz błonnik.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print