poniedziałek, 11 listopada 2013

Muffinki z czekoladą bez użycia miksera

Muffinki z czekoladą 
bez użycia miksera

 Praktycznie w każdy weekend u nas goszczą muffinki.
Mój mały jest ich wielkim fanem i uwielbia je wcinać na drugie śniadanie z owocem lub na podwieczorek. 
Te, są wyjątkowo proste do przygotowania. Wersja dla leniwych ! :)

Składniki :
  • 2 szklanki mąki
  • 70g cukru
  • 1 szklanka mleka
  • 1/4 szklanki oleju
  • 2 jajka
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • esencja waniliowa
 Przygotowanie :

1. Do miski wbij jajka. Wlej olej, mleko i esencję. Dokładnie połącz składniki.

2. Do drugiej miski wsyp mąkę, proszek do pieczenia i cukier. Wymieszaj i wlej do masy jajecznej. Dokładnie połącz składniki. 

3. Ciasto przelej do papilotek na 2/3 wysokości foremek. Każdą muffinkę posyp kropelkami czekolady.

4. Piecz w nagrzanym piekarniku przez 20 minut w temperaturze 180 stopni.

10 komentarzy:

  1. Ja dziś jestem arcy leniwa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że muffinki pojawiają się u Ciebie tak często, skoro są w takich pysznych i szybkich postaciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej, szybko i smacznie, tak lubie najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo, bardzo apetycznie :) Muffiny są idealne, gdy w leniwy dzień najdzie nas ochota na coś słodkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile sztuk tych muffinek wychodzi z takiej ilości składników? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiast babeczek wlałam całą mase do tortownicy i upiekłam piękne ciasto dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Print