wtorek, 21 maja 2013

Kotlety jajeczne z suszonymi pomidorami


Kotlety jajeczne 
z suszonymi pomidorami

Przepyszne i bardzo delikatne kotleciki jajeczne.
Świetne na obiad !

Składniki :
  •  6 jajek
  • garść żółtego startego sera
  • 1 cebula
  • 5-6 pomidorów suszonych w zalewie
  • sól
  • pieprz
  • bułka tarta
  • tłuszcz do smażenia (u mnie masło)

Przygotowanie:

 Ugotuj na twardo 5 jajek, ostudź. Na patelni rozpuść masło i podsmaż pokrojoną cebulę oraz pomidory. Ostudzone jajka zetrzyj na tarce o najmniejszych oczkach , dodaj pokrojoną surowe jajko, żółty ser i podsmażona cebulę wraz z pomidorami. Dopraw solą i pieprzem. Delikatnie wymieszaj tak aby powstała masa. Formuj kotleciki, obtocz w bułce tartej i smaż na złoty kolor. 

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Nie wiem, czy kiedykolwiek jadłam kotlety jajeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko zobaczyłem w tytule suszone pomidory to wiedziałem, że to coś dla zdeklarowanego pomidoroholika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. proste i smaczne, uwielbiam kotlety jajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają bardzo smacznie:) chyba sobie dzisiaj takie zrobię na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł, nigdy czegoś takiego nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Print