czwartek, 24 października 2013

Jesienna sesja z ciastkami belVita

Jesienna sesja z ciastkami belVita



Lato już za nami, jesień w pełni. Nie ma w tym nic złego, taka kolej rzeczy. Tym bardziej, że ta prawdziwa złota polska jesień zachwyca kolorami, potrafi zaskoczyć temperaturą, jednym słowem - jest piękna. W ubiegły weekend  korzystając z dobrej pogody wybrałam się ranona spacer z moimi ulubionymi ciastkami belVita.  Do najbliższego parku mam spory kawałek, więc przygotowałam sobie dające energię, pyszne i zbilansowane śniadanie, które spałaszowałam w połowie drogi.  Przygotowując taki posiłek na wynos, pamiętałam, że zbilansowane śniadanie to porcja owoców, jogurt oraz produkt zbożowy, czyli w moim przypadku pełnoziarniste ciastka belVita. Do  takiego śniadania należy dodać ciepły napój,  np. kawę czy herbatę. Tak skomponowany posiłek zapewnia 20-25% dziennego zapotrzebowania na energię, by móc cieszyć się porankiem i dobrze zacząć każdy dzień.

Drzewa zrzucają liście, robi się trochę chłodniej, więc warto uzbroić się w dawkę odpowiedniej energii już od samego rana. 




 

1 komentarz:

Print