poniedziałek, 1 lipca 2013

Roladki z camembertem i truskawkami

Roladki z camembertem i truskawkami

Bardzo lubię połączenia mięsa z owocami.
Ze śliwką, z brzoskwinią czy z truskawką.
Polecam wypróbować przepis !

Składniki :

  • 3 pojedyncze filety z kurczaka
  • 100g sera camembert
  • sól
  • pieprz
  • świeże truskawki
  • olej
 Przygotowanie :
Mięso oczyść. Delikatnie przekrój fileta na pół i rozbij. Oprósz solą, pieprzem. Na środku ułóż kawałek sera i pokrojone.  Zwiń roladkę i zepnij wykałaczką.  Smaż na rozgrzanej patelni na złoty kolor z każdej strony.   

13 komentarzy:

  1. Witam, czy mozesz zdradzic jakiego obiektywu uzywasz do swoich zdjęc kulinarnych ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,
      zdjęcia robię obiektywem nikon 50 w 1.8 F :)

      Usuń
  2. jak to zrobilas ze zupelnie Ci sie nie rozpadly te roladki? CUDA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zpiełam wykałaczką :)

      Moja mama preferuje sposób moczenia rąk w zimnej wodzie i następnie zwinija roladki.

      Usuń
  3. Rewelacyjne, niecodzienne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przełamać do tych truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie, nigdy jeszcze nie jadłam takich roladek, na pewno są pyszne :)
    Zapraszam na konkurs:
    http://jestsmak.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te roladki, aż człowiek się głodny robi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujące nadzienie, nie jadłam takich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam dziś ten przepis na wyborczej i postanowiłam spróbować. Zapowiada się ciekawy obiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do dodania zdjęcia na tablicę fb Anyzkowo :)

      Usuń

Print