wtorek, 30 lipca 2013

Makaron ze szpinakiem i rodzynkami

Makaron ze szpinakiem i rodzynkami

Bardzo lekka propozycja na obiad.
Idealna na upalne dni. 

Składniki :
  • 300g świeżego szpinaku
  • 50g rodzynek
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 cebula
  • 100ml śmietany 30%
  • sok z 1/2 cytryny
  • oliwa
  • 100g makaronu
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie :

Makaron ugotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu.

Rodzynki zalej gorącą wodą i odstaw na 10 minut.

Szpinak dokładnie umyj. Włoż do garna ze wrzątkiem i gotuj 2 minuty. Ugotowany szpinak przelej zimną wodą i posiekaj. Na patelni rozgrzej oliwę , podsmaż pokrojoną cebulę i przeciśniety przez praskę czosnek. Dodaj szpinak i odcedzone rodzynki. Duś parę minut. Wlej śmietanę i sok z cytryny. Dopraw do smaku solą i pieprzem.   

Makaron wrzuć do szpinaku i połącz składniki. Podawaj gorące. 


7 komentarzy:

  1. Z rodzynkami jeszcze makaronu nie jadłam, ale pomysł mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam makaron ze szpinakiem, ale z rodzynkami? tak nigdy nie łączyłam :-) ale następnym razem na pewno dodam rodzynki!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie to połączenie smaków (:

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł z dodaniem rodzynków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzynki? No to bym nie wpadła :) Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, prosta kompozycja, w sam raz - jak wspomniałaś - na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam juz kiedyś szpinak w połączeniu z rodzynkami i bardzo mi smakowało, musze spróbowac tego w wersji z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń

Print