sobota, 13 lipca 2013

Muffinki z musli

Muffinki z musli

Muffinki uwielbiamy pod każdą postacią. Mogą być z lub bez dodatków.
Przedstawiam wersję fit czyli z płatkami musli od fitteli.
Połączenie smaków bardzo udane a do tego czyste sumienie, że zjadamy równiez coś zdrowego

Składniki :
  • 3/4 szklanki mąki
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki oleju
  • 1 jajko
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 1 opakowanie fitella musli lekkie - aloes, żurawina, ananas
  • 1 opakowanie filetta musli lekkie - suszona śliwka, rodzynki, słonecznik
Przygotowanie :

Przygotuj 2 miski. Do pierwszej wsyp mąkę, proszek do pieczenia, cukier i musli fitella. Wymieszaj składniki. Do drugiej wlej mleko, olej oraz wbij jajko. Widelcem wymieszaj całość. Składniki "mokre" wlej do miski ze "suchymi" i dokładnie połącz składniki. Ciasto przelej do papilotek i piecz w nagrzanym piekarniku przez 20 minut w temperaturze 200 stopni. 




18 komentarzy:

  1. Śliczne! Ciekawi mnie konsystencja tych muffinek,czy musli jest nadal chrupiące, czy lekko miękkie? Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musli w muffinkach jest lekko chrupiące, ale mnie najlepsze są kawałki ananasa, żurawiny czy śliwki :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne :)
    Uwielbiam muffinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedż, Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł! Mam pytanie na ile muffinek to są proporcje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię owsiane muffiny. Pysznie wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do jakiej wysokosci foremki maja byc napelnione ciastem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,
      Wypełniałam na 3/4 wysokości foremki. Tylko niestety nie miałam papilotek i z papieru do pieczenia wycięłam kwadraty i włożyłam do metalowej formy na muffinki.

      Usuń
    2. Takie "domowe papilotki" wyglądają bardzo efektownie :)

      Usuń
  7. Dziekuje, wlasnie sie pieką w silikonowych.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wszyscy czytelnicy pieką muffinki :)
      Bardzo jest mi miło z tego powodu i życzę smacznego !

      Usuń
  8. Mialam wiele przepisow na muffinki, niektore naprawde wychodzily lekko mowiac "średnio"..
    Te są I D E A L N E :) (dodalam inne musli i granole bakaliową)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Bardzo się cieszę że smakowało. Zachęcam do dodania zdjęcia na tablicę fb Anyzkowo :)

      https://www.facebook.com/pages/Any%C5%BCkowo/338319526199677

      Pozdrawiam!

      Usuń

Print