sobota, 13 lipca 2013

Muffinki z musli

Muffinki z musli

Muffinki uwielbiamy pod każdą postacią. Mogą być z lub bez dodatków.
Przedstawiam wersję fit czyli z płatkami musli od fitteli.
Połączenie smaków bardzo udane a do tego czyste sumienie, że zjadamy równiez coś zdrowego

Składniki :
  • 3/4 szklanki mąki
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki oleju
  • 1 jajko
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 1 opakowanie fitella musli lekkie - aloes, żurawina, ananas
  • 1 opakowanie filetta musli lekkie - suszona śliwka, rodzynki, słonecznik
Przygotowanie :

Przygotuj 2 miski. Do pierwszej wsyp mąkę, proszek do pieczenia, cukier i musli fitella. Wymieszaj składniki. Do drugiej wlej mleko, olej oraz wbij jajko. Widelcem wymieszaj całość. Składniki "mokre" wlej do miski ze "suchymi" i dokładnie połącz składniki. Ciasto przelej do papilotek i piecz w nagrzanym piekarniku przez 20 minut w temperaturze 200 stopni. 




18 komentarzy:

  1. Śliczne! Ciekawi mnie konsystencja tych muffinek,czy musli jest nadal chrupiące, czy lekko miękkie? Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musli w muffinkach jest lekko chrupiące, ale mnie najlepsze są kawałki ananasa, żurawiny czy śliwki :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne :)
    Uwielbiam muffinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedż, Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł! Mam pytanie na ile muffinek to są proporcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszlo mi 8muffinek .pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za info, 8 to tak w sam raz :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię owsiane muffiny. Pysznie wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do jakiej wysokosci foremki maja byc napelnione ciastem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,
      Wypełniałam na 3/4 wysokości foremki. Tylko niestety nie miałam papilotek i z papieru do pieczenia wycięłam kwadraty i włożyłam do metalowej formy na muffinki.

      Usuń
    2. Takie "domowe papilotki" wyglądają bardzo efektownie :)

      Usuń
  7. Dziekuje, wlasnie sie pieką w silikonowych.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wszyscy czytelnicy pieką muffinki :)
      Bardzo jest mi miło z tego powodu i życzę smacznego !

      Usuń
  8. Mialam wiele przepisow na muffinki, niektore naprawde wychodzily lekko mowiac "średnio"..
    Te są I D E A L N E :) (dodalam inne musli i granole bakaliową)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Bardzo się cieszę że smakowało. Zachęcam do dodania zdjęcia na tablicę fb Anyzkowo :)

      https://www.facebook.com/pages/Any%C5%BCkowo/338319526199677

      Pozdrawiam!

      Usuń

Print