poniedziałek, 22 lipca 2013

Naleśniki cappuccino z kawowym mascarpone

Naleśniki cappuccino 
z kawowym mascarpone

 Próbowaliście już naleśniki o smaku cappuccino ?
Przepyszne z kawowym serkiem mascarpone.

Składniki :
  • 1 1/5 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • szczypta soli
  • 2 szklanki mleka
  • 2 łyżki cappuccino 
  • klarowane masło, do smażenia
  • 250g serka mascarpone
  • 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 2 łyżeczki cukru

Przygotowanie :
 
 Roztrzep jajka w mleku. Dodaj mąkę, cappuccino i zmiksuj wszystko na gładką masę. Smaż na patelni posmarowanej tłuszczem cienkie naleśniki. 
 
Kawę rozpuść w  1/4 szklance wody. Dodaj cukier i wymieszaj. Kawę przelej do serka mascarpone i dokładnie połącz składniki. 


Każdego naleśnika cienko posmaruj serkiem.



8 komentarzy:

  1. Capuccino???? Podwójnie kawowe :D Pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, muszą być doooobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dobre ;) Ja wczoraj zrobiłam kawowe babeczki z malinami i kremem kawowym, przepis na krem prawie identyczny, tylko użyłam mleka zamiast wody do rozpuszczenia kawy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takich naleśników! Pycha :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takich nie jadłam, ale pomysł wydaje się być bardzo trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda i pewnie smakuje obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ale dzieci odpadają,na babski wieczór polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzieci tylko preferują naleśniki z nutellą :P

      Usuń

Print