środa, 21 marca 2012

Ciasteczko w ciasteczku

Ciasteczko w ciasteczku


Składniki : 1,5 szklanki mąki, 2 jajka, 1/2 szklanki brązowego cukru,1 cukier waniliowy, łyżka esencji waniliowej, 1 łyżeczka sody oczyszczonej,1/3 kostki masła, gorzka czekolada lub 100g łezek czekoladowych, opakowanie ciastek oreo.

Przygotowanie : Do przesianej mąki doda cukier, jajka, cukier waniliowy, sodę oraz esencję waniliową. Wszytko dokładnie wymieszać. Masło roztopić, schłodzić. Całość wlać do ciasta i ugnieść na jednolita masę. Dodać łezki czekoladowe bądź posiekana gorzką czekoladę.  Ciasteczko oreo oblepić ciastem. Piec 15 minut w temperaturze 180 stopni.



A najbardziej mi smakują zanurzone w kawie. 


7 komentarzy:

  1. spełnienie marzeń Ciasteczkowego Potwora ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysl!:) Cos dla mojej corki ktora uwielbia oreo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl! Takie ciasteczka z niespodzianka ucieszylyby kazdego lasucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam je kiedyś zrobić, ale poniosłam klęskę. Dałam za dużo sody i była bardzo wyczuwalna, wszystkie wylądowały w koszu :) Twoje wyglądają imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj, ale efektowne! świetny pomysł, naprawdę ;]
    plusik za kreatywnośc!

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ciastek wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń

Print