poniedziałek, 27 kwietnia 2015

GoodFood - smaczny wafelek między posiłkami

GoodFood - smaczny wafelek między posiłkami


Ostatnio w moje ręce wpadły wafle firmy Good Food. Dla mnie jak najbardziej na czasie - jestem na wiecznej diecie a smaczny wafelek między posiłkami to to,
co lubię najbardziej. W sklepach można dostać 2 rodzaje wafli : Wafle ryżowe naturalne oraz Słone wafle kukurydziane.
Oba pakowane są w ten sam sposób - po 7 sztuk. Co je wyróżnia? Przecież wafli jest masa i możemy przebierać do woli. Jednak te są wyjątkowe.
Zacznijmy od tego, że są MEGA cienkie. Naprawdę - mały, cieniutki delikatny wafel. W fajnym, poręcznym opakowaniu. W środku mamy 7 szt, co oznacza, że po otwarciu szybko się z nimi uporamy a nie będą leżeć otwarte i wietrzeć. Na koniec rzecz najważniejsza - są po prostu pyszne. Moim zdecydowanym faworytem są Kukurydziane Słone, ale trzeba oddać honor również ryżowym,
trzymają poziom ale ja po prostu wolę z odrobiną soli.
Teraz trochę liczb:
Wafle ryżowe: tylko 16 kalorii w jednym waflu! Co daje nam 112 w całym opakowaniu - cudnie, prawda?
Wafle solone kukurydziane: 19 kalorii w sztuce, co daje 133 na paczkę - ciągle super!
Oba produkty są również bogate w błonnik.
Minusów żadnych nie odnotowałam. No może taki, że się skończyły ;)
Dlatego z czystym sercem mogę polecić wafle firmy Good Food - spróbujcie a nie pożałujecie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print