sobota, 4 kwietnia 2015

Babka majonezowa

Babka majonezowa 


Składniki :
  • 6 jajek,
  • 200g cukru pudru,
  • aromat waniliowy,
  • 200g mąki pszennej,
  • 130g mąki ziemniaczanej,
  • 350g gęstego majonezu,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 1 łyżka kakao,
  • masło po posmarowania blaszki,
  • bułka tarta do posmarowania bułki.
Przygotowanie :

Białka ubij na sztywną pianę. Żółtka utrzyj na puszystą masę z cukier pudrem i cukrem waniliowym. Partiami dodaj majonez. Na koniec wsyp wymieszaną mąkę pszenną z mąką ziemniaczaną i proszkiem do pieczenia. Delikatnie połącz składniki.  Ciasto podziel na 2 części. Do jednej wsyp kakao. Ciasto przelej do wcześniej przygotowanej formy. Babkę piecz w nagrzanym piekarniki do 180 stopni przez  40 minut. 


4 komentarze:

  1. Nie próbowałam babki majonezowej ale zaciekawiła mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też babka majonezowa na święta :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć ten majonez w cieście?Hmm zaciekawił mnie ten przepis.

      Usuń
  3. Witaj
    Nie jadłam, spróbuje w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń

Print