poniedziałek, 25 marca 2013

Kurczak tandoori

Kurczak tandoori

Pyszny kurczak i nie wymagający dużych przygotowań.
Niezwykle orientalny smak.

Składniki : 
  • 4 pałki z kurczaka
  • 200ml jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki przyprawy tandoori
  • sok z 1/2 limonki
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie :

Mięso oczyść, opłukaj i osusz ręcznikiem papierowym. Natnij delikatnie mięso. Pałki z kurczaka umieść w misce. Do kubka wlej jogurt, sok z limonki i wsyp przyprawy. Wymieszaj składniki. Zalej mięso jogurtem i odstaw do lodówki na całą noc. Smaż w nagrzanym piekarniku przez 25-30 minut w temperaturze 190s stopni.

6 komentarzy:

  1. Czy ta przyprawa jest dostępna w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam tej przyprawy w sklepach, kupiłam tandoori na jarmarku świątecznym (wielkanocnym) ;D

      Usuń
  2. Muszę spróbować !! Wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rasowo, smakuje pewnie też. Postaram się znaleźć skład takiej mieszanki do tandoori.
    Pozdrawiam wszystkich miłośników indyjskich smaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :) Musiał być bardzo aromatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zrobiłam. Tzn w domu miałam przprawe masala więc jej użyłam. Zastanawiam się tylko co z tym jogurtem. On przecież w wysokiej temp. się waży więc nie wyglądało to ładnie, ale ogólnie całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń

Print