poniedziałek, 11 marca 2013

Marmurkowe jajka

Marmurkowe jajka

Na święta Wielkanocne jajka farbujemy w cebuli.
Moja mama do koszyczka naciera je masłem żeby błyszczały.
Ale na stół jak najbardziej mogą być popękane.

Składniki :
  • 4 jajka
  • łupinki cebuli
Przygotowanie :

Na dno rondelka  włóż łupki cebuli. Na to ułóż jajka i przykryj pozostałymi łupkami z cebuli. Zalej wodą i gotuj aż jajka będą ciemnobrązowe. Ostudź całość. Jajka  lekko rozbij i zalej wywarem z cebuli. ostaw do lodówki na całą noc. 


19 komentarzy:

  1. Robiłam i faktycznie wychodzą marmurkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inny kolor to z buraków- fioletowo-czerwony tez fajny

      Usuń
  2. Moje ulubione jajka wielkanocne. :) A patentu z nacieraniem masłem nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wouw!!! ils sont magnifiques, bravo!

    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!Naprawdę pięknie ozdobią wielkanocny stół!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne! :) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, chciałabym ten przepis wykorzystać w moim blogowym przeglądzie ciekawych przepisów (link do Twojego przepisu, u mnie w blogu tytuł przepisu i zdjęcie z Twojego bloga). Czy to jest dla Ciebie OK?

    OdpowiedzUsuń

Print