czwartek, 14 marca 2013

Babka ze snickersami

Babka ze snickersami

Babka dla prawdziwych łasuchów !
Ma lekko orzechowy smak dzięki batonikom.  

Składniki :
  •  5 jajek
  • 200g rozpuszczonego masła
  • 1 szklanka cukru
  • 2 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 2 batoniki snickers
  • 100g gorzkiej czekolady
  • masło do posmarowania formy
  • bułka tarta do posypania formy
Przygotowanie :

Masłem posmaruj formę i posyp bułką tartą. Jajka wbij do miski dodaj cukier i ubij całość na puszystą masę. Wlej delikatnie masło nie przerywając miksowania. Dodaj partiami mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i połącz składniki. Ciasto wlej do formy. Batoniki pokrój na małe kawałki i posyp górę ciasta. Za pomocą łyżki wygładź składniki. ( Batoniki lekko pokryj ciastem ale nie wbijaj do środka i tak opadną na dno.) Piecz w nagrzanym piekarniku do 180 stopni przez 35-40minut.


16 komentarzy:

  1. Największa głupota jaka może być to dodawanie gotowych przetworzonych produktów do wypieków. Robiłam kiedyś sernik ze snikersami i przyznam, że to było zmarnowanie pieniędzy, nic nie było czuc tych batonów. ALbo piekę ciasto bez takich dodatków albo jem same batoniki- takie jest moje zdanie i myslę ze lepsi kucharze też się ze mną zgodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania.
      lubieessc.blogspot.com

      Usuń
    2. lepsi kucharze ? bitch please ;)
      trzeba było nie żałować i kupić więcej niż jednego snickersa to może poczułabyś smak batonów

      Usuń
    3. Dla mnie nie jest głupotą eksperymentować, lubie zmieniać smaki i nadawac inny charakter potrawą.
      Masa krówkowa czy budyń z torebki również jest gotowym przetworzonym produktem a dodajemy do ciast i deserów.

      Usuń
    4. Do Anonimowy, wyobraź sobie, że kupiłam nawet więcej niż było podane w przepisie, a snickersy się roztopiły i na nic było wszystko, bo czułam smak tylko za słodkiej czekolady zamiast Snickersa. Ani tak dobrze, ani tak źle. Jako dodatek na górę owszem popieram, ale nie do środka ciasta, gdzie poddawane są wysokiej temperaturze i stapiają się, już lepiej dać czekoladę i orzeszki ziemne wyjdzie na to samo, a smak będzie lepszy. A tak w ogóle Twoje obrażające słowa już też kiedyś gdzieś czytałam, widze, że lubisz udzielac się w obronie autorki bloga.

      Usuń
    5. to w takim razie jednak popracuj nad umiejętnościami bo jednak coś nie pykło :D

      Usuń
  2. Ciekawe, chociaż ja wolę tradycyjne babki - snickersy wolę dać np. do muffinek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba ta babka. :)
    I uważam, ze fajnie jest próbować nowych dodatków, bez tego byłoby nudno ;).
    Robiłam sernik ze snickersami i był bardzo smaczny,więc wyobrażam sobie,że babeczka też jest pyszna. Oczywiscie co kto lubi.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna babka:) musi być smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wouw! il est superbe ton gâteau, bravo!

    Bisous

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna babka, a gdzie można nabyć taka paterę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Baba piękna i wspaniale wyrośnięta, uwielbiam takie i zazdroszczę umiejętności bo ja chyba nie mam ręki do babek.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda, a musi bajecznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wypróbuję tą babkę ... wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Translation? :(

    OdpowiedzUsuń

Print