wtorek, 29 października 2013

Kotlety jajeczne z twarogiem

Kotlety jajeczne z twarogiem


Składniki :
  •  10 jajek
  • 100g twarogu
  • cebulka zielona
  • 2 łyżeczki musztardy
  • sól
  • pieprz
  • tłuszcz do smażenia ( użyłam klarowane masło )
  • 1 mała bułka namoczona w mleku
  • bułka tarta
Przygotowanie:

  Ugotuj na twardo 8 jajek. Ostudzone jajka zetrzyj na tarce o najmniejszych oczkach , dodaj  surowe jajka, twaróg , pokrojoną zieloną cebulkę, musztardę oraz namoczoną bułkę. Dopraw solą i pieprzem. Delikatnie wymieszaj tak aby powstała masa. Formuj kotleciki, obtocz w bułce tartej i smaż na złoty kolor.
 
 

7 komentarzy:

  1. Pamiętam jak moja mama robiła takie kotleciki jak byłam mała , uwielbiałam je . Dziękuję za przypomnienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kotlety jajeczne, chociaż tak dawno ich już nie robiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te kotleciki. Piękny mają też kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajko i ser. Jeszcze nie robiłam takiego kotlecika :). Ciekawe połączenie :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie kotleciki! A z twarogiem są bardzo ciekawe. Bardzo lubię pakowac masę jajeczną do połówek skorupek, panierować i podawać takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Print