sobota, 19 października 2013

Proste ciasto z jabłkami

Proste ciasto z jabłkami


Ekspresowe ciasto z jabłkami.
Możesz przygotować z dowolnymi owocami.

Składniki :
  • 4 jajka,
  •  1 szklanka cukru, 
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego,
  •  3/4 szklanki oleju, 
  • 3/4 szklanki mleka, 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  •  3 szklanki mąki,
  •  1 łyżka kakao, 
  • 3 jabłka
Przygotowanie : 

Jajka wbij do miski, dodaj cukier i ekstrakt waniliowy. Ubij na puszystą masę.  Partami dodaj mąkę i mleko ciągle miksując. Wsyp proszek do pieczenia i wlej olej. Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia i wylej połowę ciasta. Do drugiej części dodaj kakao i połącz składniki. Wylej na jasne ciasto. Ułóż pokrojone jabłka. Piecz w nagrzanym piekarniku przez 25-30 minut w temperaturze 180 stopni. 

Blaszka : 30cm x 24 cm


9 komentarzy:

  1. Ciasto wyszło przepyszne ! Kolejny, świetny przepis :) Pozdrawiam. http://enjoyandcreate.blogspot.com/2013/10/dwukolorowe-ciasto-jabkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mam zapas gruszek - myślę, że by też dobrze pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i proste, ale bardzo efektowne i na pewno pyszne ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pyszne ciasto , lecz pisze ze trzeba piec ok 25 do 30 min ja musialam piec 80 min a blache mam o tych samych rozmiarach i robilam ciasto dokladnie wedlug przepisu .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 14 lat i upiekłam je zupełnie sama :) Rodzice byli pozytywnie zaskoczeni :D Ciasto wszystkim bardzo smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto ok, ale wydaje mi się że trzeba piec około 45min, tyle pozd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od piekarnika :)
      Czas można niewiele wydłużyć .

      Usuń

Print