poniedziałek, 3 grudnia 2012

Roladki z kurczaka z suszonymi pomidorami

Roladki z kurczaka
 z suszonymi pomidorami

Wyjątkowo aromatyczne danie dzięki suszonym pomidorom.
Proste do przygotowania i bardzo ładnie się prezentuje.

Składniki : 2 filety z kurczaka - pojedyncze, około 10 pomidorów suszonych w oleju, sól, pieprz, olej do smażenia, natka pietruszki, 2 ząbki czosnku.

Przygotowanie : Fileta oczyść, opłukaj i osusz ręcznikiem papierowym. Delikatnie przekrój na pół nie dojeżdżając nożem do końca. Rozłóż mięso i delikatnie rozbij tłuczkiem. Posyp solą i pieprzem. Pomidory pokrój na drobną kostkę, dodaj posiekaną natkę pietruszki i przeciśnięty przez praskę czosnek. Wymieszaj wszytko. Na płaty mięsa nałóż farsz i zawiń w roladki. Mięso przebij wykałaczką lub owiń sznurkiem spożywczym. Na patelni rozgrzej olej i smaż mięso na złoty kolor z każdej strony.




10 komentarzy:

  1. cudownie wygląda z tym rozmarynem, pysznie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie danie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem naprawdę zachwycona zdjęciami. i samym przepisem!
    wspaniałe mięsiwo, tak świąteczne i aromatyczne..

    OdpowiedzUsuń
  4. zainspirowałaś mnie do stworzenia tych bułeczek:
    http://anyzkowo.blogspot.de/2012/06/bueczki-pizza-niezwykle-puszyste-i.html


    właśnie rośnie mi ciasto:) tylko mój farsz będzie inny. czy mogę umieścić przepis na swoim blogu, oczywiście podając źródło (link do Twojego przepisu i link do bloga) ?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ciepło,
    oczywiście że tak. Cieszę się że mogłam pomóc i zainspirować.
    Smaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, dziękuję. dam znać, jak wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moge zapytac czym przyprawialas mieso kurczaka? Sola i pieprzem czy jakimis innymi przyprawami? Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wewnątrz posypałam fileta solą i pieprzem.

      Natomiast na wierzchu posypałam delikatnie "moja" przyprawa.
      Mam własną mieszankę z suszoną: lawendą, papryką, czosnkiem, płatkami pomidorów suszonych.

      Używam ją do każdego mięsa które piekę na patelni w postaci roladek czy bitek.

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Print