sobota, 8 grudnia 2012

Wino grzane

Wino grzane

Brr..za oknem zima.
Jedynym sposobem na mroźne wieczory to
 grzane wino, kocyk i dobry film.

Składniki : butelka czerwonego słodkiego wina, 1 laska cynamonu, 2 gwiazdki anyżu, 2 pomarańcze, 1 cytryny, 1 płaska łyżka goździków.

Przygotowanie : Pomarańcz i cytrynę sparz i osusz ręcznikiem papierowym. Pokrój w plasterki i wlej do rondelka. Zalej winem i wsyp goździki, cynamon i anyżek. Całość mocno  pogrzej na wolnym ogniu nie doprowadzając do wrzenia. 


9 komentarzy:

  1. Właśnie niebawem wybieram na wino grzane do teściowej :)i chyba podam twój przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkiego rodzaju grzańce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzano wino jest moim ulubionym alkoholem w zimę ;) Pełne aromatu i słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzane wino zdecydowanie jak najbardziej, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  6. ale bym sobie wypiła teraz takie winko :) a pomarańczka nakłute goździkami cudnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiej mi ochoty narobiłaś na to grzane wino, że sobie przygotowałam, nie miałam tylko pomarańczy, więc wycisnęłam sok z mandarynki
      mimo wszystko pycha :) dzięki za inspiracje
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie robiłam z mandarynką.
      Ale w smaku podobne :) Pewnie pyszne i niezwykle aromatyczne :)

      Polecam się na przyszłość :P

      Usuń

Print