niedziela, 9 grudnia 2012

Precelkowe ozdoby na choinkę

Precelkowe ozdoby na choinkę

Precelkowe ozdoby na choinkę są wspaniałym 
uzupełnieniem dekoracji świątecznej.
Wyglądają jak małe kwiatuszki.
Ozdobić możesz według własnego uznania.

Składniki : 1 opakowanie precelków, 1 biała czekolada.

Przygotowanie : Czekoladę połam na kawałki i rozpuść w kąpieli wodnej. Końcówki precelek zanurz u czekoladzie i ułóż obok siebie tworząc koło. Kolejną warstwę ułóż tak aby zachodziła w bok. Pozostaw do zastygnięcia.  Najlepiej precelki ułóż na papierze do pieczenia lub foli wtedy łatwo będzie można je ściągnąć jak czekolada zastygnie. Na jedną ozdobę potrzebujesz 12 szt precelków.




19 komentarzy:

  1. Jakie one są śliczne! Aż miło zawiesić na nich oko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Que bonita y original corona, en España no es fácil encontrar los Prezel, pero seguro que algo encontrare par hacer tu original corona. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od razu bym schrupała takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA!!!!
    Pozdrawiamy serdecznie :):)
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny pomysł, tylko czy takie ozdoby długo by tam powisiały? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba!!!Świetny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Muszę w tym roku wykorzystać taki patent na moim drzewku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze takich nie widziałam, cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pomysłu!Właśnie zrobiłam i czekam aż czekolada zastygnie.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Zachęcam do dodania zdjęcia na Fb Anyżkowa :) Będzie mi bardzo miło.

      Najlepsze jest to że ozdoba jest w 100% jadalna :P

      Pozdrawiam, Ewelina

      Usuń
  10. nie dość, ze ładne, to jeszcze do schrupania ;) świetny pomysł :) oliwek

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    A może mi ktos pomóc;) otóż nigdy nie robiłam białej czekolady na łaźni wodnej tylko ciemną i nigdy nie było problemu;) i biała mi się na chwile rozpuściła, a potem stężała i tyle;p nic sie juz nie dało zrobic;) Może coś dodac tzreba;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło,

      Używałam zwykłej białej czekolady rozpuszczonej w kąpieli wodnej. Nic do niej nie dodawałam.
      Moczyłam tą zaokrągloną część precelna i układałam na papierze do pieczenia. Tak samo zrobiłam z tą drugą warstwą. Ozdobiłam srebrnymi kuleczkami i zostawiłam aż czekolada stęzeje.

      Usuń

Print