wtorek, 18 września 2012

Orzechowe placuszki z cukinii

Orzechowe placuszki z cukinii

Przepysznie i niezwykle aromatyczne dzięki orzechom. 
Świetnie smakują z jogurtem naturalnym.


Składniki:  2 cukinie, 50g sera feta, 3-4 łyżki mielonych orzechów laskowych, 1  jajko sól, pieprz, olej do smażenia. 

Przygotowanie : Cukinię zetrzyj na tarce, posól i odstaw aż puści sok. Odciśnij cukinię i przełóż do miski. Dodaj pokruszoną fetę, jajko, orzechy, pieprz i sól. Uformuj małe placuszki i smaż na rozgrzanej patelni z olejem.



9 komentarzy:

  1. Fajne placuszki. Ciekawa jestem jak orzechy smakują z cukinią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa jak to smakuje. Robiłam podobne placuszki, ale nigdy z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm szkoda ze nie mam w domu orzechów ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne: ) Najbardziej mi się podoba ich Orzechowość ; ) Mm !

    OdpowiedzUsuń
  5. cukinia i orzechy... takie połączenie musi rewolucyjnie smakować, jestem bardzo ciekawa :) dzięki za inspirację, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę spróbować, bo placki z cukinii uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Print