piątek, 2 listopada 2018

Recenzja książki `Moje wypieki ` Doroty Świątkowskiej.

Recenzja książki `Moje wypieki ` 
 Doroty Świątkowskiej



Kolejną książką którą otrzymałam od wydawnictwa Egmont są
 "Moje wypieki" Doroty Świątkowskiej. 
Jest to kolejna książka autorki, która jest mi dobrze znana więc wiedziałam, czego się spodziewać. I nie zawiodłam się.
Książka wydana jest bardzo ładnie. Dobrej jakości papier, twarda oprawa i śliczne drukowane zdjęcia. Od tej strony nie ma się absolutnie do czego przyczepić, a nawet należy pochwalić.
Książka jak sam tytuł wskazuje jest o wypiekach. Głównie. Znajdziemy tam jednak również inne pozycje, np lody. Przepisy podzielone są porami roku, ponieważ obfitują one w odmienne produkty i ich łatwą dostępność. Jest to dosyć logiczne i faktycznie  tak jest, trudno się z tym nie zgodzić. 
Proponowane ciasta są jak zawsze zresztą apetyczne i same już ich zdjęcia skłaniają nas do skierowania kroków do sklepu lub dobrze zaopatrzonej spiżarki. Tam znajdujemy potrzebne rzeczy do wybranego przez nas przepisu i przystępujemy do pracy. A jest do czego! Przepisów jest naprawdę dużo i jestem przekonana, że każdy znajdzie tam coś dla siebie niezależnie od preferencji. 
Receptury przedstawione są w prosty sposób. Na pewno sobie z nimi poradzicie. Więc jedyne co pozostaje, to skierować kroki do księgarni i zaopatrzyć się w opisaną wyżej, obowiązkową pozycję.  



1 komentarz:

Print