czwartek, 12 września 2013

Śniadaniowy koktajl morelowy z ciastkami belVita

Śniadanie z ciastkami belVita

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny pomysł na zbilansowane śniadanie
z ciastkami  belVita orzech + czekolada. To porcja owoców, jogurt oraz
pełnoziarniste ciastka belVita w towarzystwie ciepłego napoju jak kawa czy
herbata. Tak skomponowany posiłek zapewnia 20-25% dziennego zapotrzebowania
na energię, by móc cieszyć się porankiem i dobrze zacząć każdy dzień. Dla
mnie to genialne a zarazem klasyczne połączenie, które po prostu musi
smakować i tak właśnie jest. Czekolada ma wyraźny smak z delikatnym
muśnięciem orzecha. Jeśli chodzi o możliwości zastosowania ich do śniadania
to ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia.


Oczywiście przygotowałam dla Was jedną propozycję, którą możecie znaleźć
poniżej. Co o niej sądzicie? Dodalibyście coś lub zamienili? A może ktoś ma
jakiś ciekawy pomysł , proszę napisać w komentarzu, jeśli mi się spodoba
chętnie wypróbuję i pokażę jak mi wyszło.

Ciastka belVita zjedzone jako element zbilansowanego śniadania, uwalniają
węglowodany stopniowo przez 4 godziny, dając energię na cały poranek.
Ponadto zawierają witaminy takie jak B6, B1 , B3 oraz błonnik. Nie zawierają
konserwantów ani sztucznych barwników.


Składniki :

  • 200ml jogurtu naturalnego
  • 3-4 szt moreli
  • ciasteczka belVita czekoladowo-orzechowe
  • 4 ciastka belVita Orzech+Czekolada
Przygotowanie :

Do blendera wlej jogurt i wrzuć pokrojone morele. Wszytko dokładnie zmiksuj. Koktajl przelej do miseczki i podawaj z ciastkami belVita.

3 komentarze:

  1. Piękny kolor! Ja uwielbiam klasyczne połączenie banan czekolada, choć z wiśnią pewnie smakowało by równie interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja jakie piękne kolory:) co ja bym dała za takie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo smacznie :) Świetnie sprawdzają się również pokruszone na dnie pucharka, zalane jogurtem wymieszanym z cynamonem i polane od góry miodem..jak dla mnie to również pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Print