niedziela, 13 stycznia 2013

Idealne śniadanko

Idealne śniadanko

Jakie jest wasze idealne śniadanko ?
Raz w tygodniu robię tosty francuskie na słodko, do tego kawka.
Po takim śniadaniu mogłabym cały dzień siedzie w piżamie

Składniki : chleb tostowy, nutella, 1 jajko, 3 łyżki mleka, masło do smażenia.

Przygotowanie : Jajko połącz z mlekiem i dokładnie roztrzep. Kromki posmaruj nutellą. Złącz je ze sobą. Chleb namocz w mleku z jajkiem.
Na patelni roztop masło i smaż kromki na średnim ogniu z obu stron.



9 komentarzy:

  1. Czy ja w końcu zacznę jeść śniadania? Bardzo je zaniedbuję...
    Boże, jak Ty jesteś twórcza!!!Już 14 wpisów w styczniu. Bosko!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. z kochaną nutellą!;) a kiedy ja ją jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje idealne śniadanie, z zawsze miłymi wspomnieniami to niedzielna rodzinna jajecznica na maśle i grzanki z patelni z awokado, wędzonym łososiem, majonezem i innymi warzywami, pychota! A tosty francuskie również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, tosty z nutellą! Dziecięcy klasyk... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosty z nutellą zna każdy ale tosty z nutellą jako tosty francuskie to musi być pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda idealnie. Nigdy nie próbowałam tostów z nutellą, ale chyba to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie wiosennie i pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, myślę, że tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanie z pewnością umila cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Print