czwartek, 30 maja 2019

Zupa ( chłodnik ) z awokado i ogórków z wędzonym łososiem

Zupa ( chłodnik ) z awokado i ogórków z wędzonym łososiem 

Orzeźwiającą zupa, którą można podać na przystawkę lub na lunch. Pożywna i bardzo zdrowa. Awokado, ogórki i łosoś to idealne połączenie. Świetnie sprawdzi się w upalne dni. 
Łosoś Mowi Pure to doskonała jakość !  Łosoś Mowi jest dobry. Dzięki dobrym warunkom hodowlanym, specjalnej karmie zawierającej związki oceaniczne jak i znanemu pochodzeniu ryb z własnej, Norweskiej odmiany otrzymujemy produkt który jest nie tyle dobry, co wspaniały a na pewno przebijający wszystko, co do tej pory próbowałam



Składniki :
  • 600g ogórków gruntowych,
  • sok z 1/2 cytryny,
  • 2 dojrzałe awokado, ( użyłam awokado hass)
  • 3-4 łyżki jogurtu naturalnego,
  • sól,
  • pieprz,
  • 1 opakowanie łososia wędzonego na zimno plastry Mowi Pure,
  • do dekoracji - plasterki ogórka, koperek, szczypiorek.


Przygotowanie :

Ogórki obierz ze skórki. Przełóż do miski blendera. Dodaj sok z cytryny oraz obrane awokado ze skórki. Wlej jogurt naturalny i całość zmiksuj na gładką masę. Dopraw do smaku solą i pieprzem. 

Przelej chłodnik do miseczek. Połóż plasterki wędzonego łososia Mowi Pure. Udekoruj plasterkami ogórka oraz koperkiem i szczypiorkiem.






Przepis bierze udział w akcji :

Konkurs MOWI - przepisy przepełnione dobrem!

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wpadłam na to, na połączenie ryby z chłodnikiem, chętnie wypróbuję bo lubię eksperymentować w kuchni. W mojej kuchni musi być prosto ale przede wszystkim smacznie. Bardzo ostatnio przypadł mi do gustu nietypowy przepis https://mowisalmon.pl/przepisy/muffiny-z-lososiem/ Bardzo mi się spodobało, że w tak prosty sposób można uzyskać tak spektakularny efekt. Polecam wszystkim, którzy lubią eksperymentować w kuchni.

    OdpowiedzUsuń

Print